Ferreron mainontaa ja markkinointia koskevat periaatteet
Päivitetty syyskuussa 2018
ERRERON MAINONTAA JA MARKKINOINTIA KOSKEVAT PERIAATTEET (ENGFerreron mainontaa ja markkinointia koskevat periaatteet
Päivitetty syyskuussa 2018
ERRERON MAINONTAA JA MARKKINOINTIA KOSKEVAT PERIAATTEET (ENGIhmiset kautta maailman ovat alkaneet kiinnittää enemmän huomiota ruokavalioon, ravintoon ja yleiseen hyvinvointiin. Asialla on suuri merkitys ruuan ja juoman tuottajille, ja siten myös Ferrerolle.
Uskomme vastuullisen mainonnan pystyvän auttamaan kuluttajia tekemään oikeat valinnat ruokavalionsa suhteen ja ymmärtämään ravinnon, ruokavalion ja urheilun merkityksen terveille elintavoille. Ruoka-aineteollisuus voi vaikuttaa kuluttajien tekemiin valintoihin mainonnalla, joka korostaa ravinteikkaan ruuan, tasapainoisen ruokavalion, urheilun ja henkilökohtaisten valintojen merkitystä.
Globaalina toimijana Ferrero noudattaa kansainvälisen kauppakamarin, ICC:n “tulkintaohjetta elintarvikkeiden ja juomien vastuullisesta markkinointiviestinnästä”ja siihen perustuvia paikallisia ja itsesäätelyohjeita.
Ferrero tiedostaa täytäntöönpanomekanismien tarpeen sellaisten mainosten välttämiseksi tai muuttamiseksi, jotka eivät noudata yllä mainittuja itsesäätelyvaatimuksia.