Viestintäpolitiikka

Teollisuusmaissa liikkumattoman elämäntavan yleistyminen johtuipa se sitten henkilökohtaisista tai ympäristöstä aiheutuvista syistä – on johtanut yhä useampiin terveysongelmiin, jotka liittyvät suorasti tai epäsuorasti elintarvikkeiden liialliseen kuluttamiseen.

Olemme tutkineet tarkkaan, mitä vaikutuksia tuotteillamme on aineenvaihduntaan, kun niitä kulutetaan normaalisti.

Täysin sääntöjen mukaan toteutetut kliiniset kokeet ovat antaneet rauhoittavia tietoja tuotteidemme sisältämien rasvojen ja sokerien tasapainosta sekä niiden antamasta kylläisyyden tunteesta.

Ylipainon nopea yleistyminen yhteiskunnassa ja myös nuorten keskuudessa on kannustanut meitä tukemaan aktiivisesti elintarvikkeisiin liittyvää tiedottamista ja kouluttamista monissa maissa, joissa toimimme (EPODE-ohjelma, jota tukee Euroopan komission terveyden ja kuluttaja-asioiden pääosasto). Lisäksi tuemme aloitetta, jolla pyritään opettamaan lapsia ja nuoria erottamaan mainos ja tieto toisistaan (Media Smart).

Ferrero on sitoutunut edistämään myös vastuullista mainontaa, jossa noudatetaan ICC:n (Kansainvälinen kauppakamari) laatimia sääntöjä.

Tammikuun 2012 alusta Ferrero-konserni ottaa käyttöön mainontaa ja markkinointia koskevat erityisperiaatteet, joiden kokonaiskuvauksiin voi tutustua yrityssivustollamme >